-
AA
+

Biuletyn informacji publicznej

BIP

WIRTUALNY URZĄD 

Wydział : 
Stanowisko ds. gospodarki mieniem, prawa wodnego oraz promocji gminy i kultury
Grupa tematyczna : 
Nieruchomości, grunty i lokale
strona
Postępowanie w sprawie uregulowania stanu wody na gruncie
  • Nagłówek:

    logo-chm.jpg (2.62 Kb) 

    Urząd Gminy Chmielnik
    36-016 Chmielnik 50,
    tel.  17 2296606, fax.  17 2296600
    e-mail: sekretariat@chmielnik.pl www.chmielnik.pl
    Godziny otwarcia Urzędu:
    poniedziałek - piątek: 715 – 1515

  • Inne informacje:

    NR PM/07
    POSTĘPOWANIE W SPRAWIE UREGULOWANIA STANU WODY NA GRUNCIE

    Podstawa prawna
    • art. 104 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm)
    • art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.)
    Sposób załatwienia sprawy

    Wydanie decyzji nakazującej przywrócenie stanu wody na gruncie do stanu poprzedniego lub nakazującej wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom

    Wymagane dokumenty
    • Wniosek zawierający informacje:
      - kto i w jaki sposób spowodował zmianę stanu wody na gruncie
      - numery ewidencyjne działek, na których nastąpiła zmiana
      - opis szkód jakie zmiana ta spowodowała
    • Załączniki:
      - wypisy z rejestru gruntów dla działek objętych wnioskiem
      - kopia mapy zasadniczej dla terenu, na którym wystąpiły zmiana stanu wody i szkody
    Opłaty

    Nie pobiera się opłat

    Termin załatwienia sprawy

    W ciągu 30 dni, w szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony

    Tryb odwoławczy

    Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie za pośrednictwem Wójta Gminy Chmielnik w terminie 14 dni od otrzymania decyzji

    Komórka odpowiedzialna

    Stanowisko ds. gospodarki mieniem, prawa wodnego oraz promocji gminy i kultury

    Osoba właściwa do załatwienia sprawy Agnieszka Czarnota, podinspektor UG,
    pokój nr 34, II piętro, tel. 017 22 96 605
    Inne informacje Procedura:
    - Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania
    - Wyznaczenie terminu rozprawy administracyjnej oraz oględzin terenu z udziałem stron i świadków
    - Przeprowadzenie rozprawy i oględzin terenu, spisanie protokołu
    - Zawiadomienie stron o możliwości przeglądania akt sprawy oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów
    - Wydanie decyzji administracyjnej
  • Stopka:
    Opracował: Agnieszka Czarnota – podinspektor UG – 05.10.2009 r.
    Sprawdził: Magdalena Wdowik-Reczek – Sekretarz Gminy – 12.10.2009 r.
    Zatwierdził: Krzysztof Grad – Wójt Gminy – 15.10.2009 r.
 
««« powrót

Liczba odwiedzin: 257157

Urząd Gminy Chmielnik
tel. +48 17 229-66-06 | fax. +48 17 229-66-00

Realizacja: Ideo